سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوستر سه بعدی

پوستر کاغذ دیواری 

پوستر دیواری به نوعی همان کاغذ دیواری از ارزان ترین روش‌های تغییر دکوراسیون منزل است که تاثیر بالایی در تغییر فضا دارد. شما می توانید با صرف هزینه ای خیلی کمتر نسبت به متریال های گران قیمت دکوری کم هزینه اما زیبا و اثرگذار در منزل خود داشته باشید.

در ادامه کامل برای شما توضیح می دهیم که چطور می توانید خیلی ساده و سریع از ما خرید کنید.

جنس پوستر سه بعدی دیواری

 جنس پوستر دیواری به کشور سازنده ، وزن ( گرم کاغذ مورد استفاده در پوستر دیواری) ، بافت کاغذ پوستر دیواری و همین طور به کار رفتن اکلیل در پوستردیواری برمی گردد .

سفارش پوستر دیواری

برای سفارش انواع پوستر دیواری در طرح‌های ساده، مدرن، برای پشت تلویزیون، لاکچری و دیگر دسته بندی‌ها در ابعاد کوچک و بزرگ کافیست سری به محموعه طرح‌های سایت چاپ دی بزنید و یا به صورت حضوری تشریف بیاورید و طرح انتخابی خود را سفارش دهید. همچنین می‌توانید عکس یا تصویر موردنظر خود را سفارش دهید تا به صورت پوستر دیواری برای شما چاپ کنیم. (آذران پلاستیک)

نصب پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری نگران کننده ترین مطلب مشتریان شهرستان در هنگام خرید اینترنتی آن می باشد . اما جای نگرانی نیست. چاپ دی مفتخر است که در تمامی شهرستان های بزرگ و خیلی از شهرستان های کوچک نصاب های درجه یک دارد.

 

 

طرح پوستر دیواری

طرح پوستر دیواری  تاثیری در قیمت پوستر دیواری ندارد (قیمت فقط بستگی به جنس کاغذ آن دارد به این معنی که شما هر طرحی انتخاب کنید تاثیری درقیمت ندارد.)

ارسال پوستر دیواری

ارسال پوستر دیواری توسط چاپ دی به تمام نقاط کشوراز طریق پست پیشتاز امکان پذیر است. هر کجای ایران که باشید امکان ثبت سفارش آنلاین از طریق وبسایت برای شما امکان پذیر است. پوستر مورد نظر با پست پیشتاز در کمترین فاصله زمانی به دست شما خواهد رسید. در ضمن در صورت خرید بالای 500 هزار تومان ارسال به تمامی نقاط ایران به صورت رایگان انجام می شود.

طرح دلخواه ذهنی / ذهن خود را چاپ کنید

اینکه تعداد طرح های آماده در سایت ما بسیار زیاد و متنوع است اما اگر طرح خاصی مدنظر دارید می توانید آن را برای ما ارسال کنید

تا دقیقا آن چه را که می خواهید برای شما چاپ کینم و یا اینکه می توانید طرح های موجود در سایت را به دلخواه و طبق سلیقه ی خود تغییر دهید

تا دقیقا چیزی را در خانه خود داشته باشید که مور

 

خرید و قیمت پوستر دیواری 

 پوستر دیواری با توجه به انواع مختلفی که دارد قیمت‌های متفاوتی هم دارد. در واقع با توجه به جنس و نوع کاغذی که  طرح بر روی آن چاپ می‌شود قیمت پوستر دیواری تعیین می‌شود.

هرچقدر گرم کاغذ انتخابی گرم بالاتری داشته باشد خرید پوستر دیواری شما با هزینه بیشتری انجام می‌شود.(آذران پلاستیک)