سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید سقف کشسان

سقف کشسان چیست؟ قیمت + خرید سقف کشسان و تمامی اطلاعات مورد نیاز آن و همچنین انواع مدل سقف کشسان همگی در این صفحه در دسترس شماست، همراه ما باشید.

به جرات میتوانیم عرض کنیم که یکی از زیباترین سقف های موجود در بازار به نام سقف کشسان است، این سقف همانطور که از نامش پیدا است سقفهایی هستند که به صورت کششی و پارچه های مخصوص که با وجود گرمایش دادن میتواند به حالت ارتجاعی درآمده و در نهایی با کشیده شدن پارچه سقف کشسان، زیباترین سقف موجود در بازار را توسط شرکت آذران دکور خریداری کنید. 

این سبک از سقف کشسان که یکی از گرانترین سقفهای موجود در بازار است دارای شاخص های مهمی است که خدمت شما عرض می شود اما موضوع مهم وجود نصاب های قوی برای نصب این مدل از سقف است، چرا که در اصطلاح گفته می شود که سقف کشسان کار هر کسی نیست و نمیتوانید به نصاب های تازه ورود شده به بازار بسپارید.

  • پارچه های کاملا قابل شستشو و آنتی باکتریال است 
  • رفتار پارچه در مقابل آتش ریزنده است و حریق را گسترش نمیدهد 
  • نمای بسیاز زیبا با طرح های مختلف همراه با نورپردازی 
  • قابلیت چاپ تمامی طرح هایی که مد نظر شما است 
  • گارانتی مادام العمر شرکت آذران دکور برای برخی از سقف های کشسان بستگی به درجه کار 
  • قابل انتقال به سقف های دیگر، باز شدن پارچه و نصب در محل دیگر 
  • استفاده از سازه های ساخته شده توسط کشور آلمان به جهت استحکام بیشتر 
  • به هیچ عنوان گرد و غبار بر روی پارچه نشست نخواهد کرد 
  • سقف کاملا یک دست و یک تیکه بدون هیچ گونه سازه در وسط کار 

پارچه سقف کشسان به جهت مقاومت بالا در مقابل حرارت و نیز به جهت اینکه پارچه ها حالت کششی دارند مناسبترین سقف برای لابی های هتل ها، بیمارستان ها و نیز منازل با وسعت بالا هستند. این پارچه که اساسا از کشور المان وارد میشود میتواند در حدود 5 تا 10 سانت ارتجاعی داشته باشند و بر روی سازه های مخصوص خود وصل شود. از همین رو کارشناسان شرکت آذران دکور در کارهای طراحی خود در مورد سقف های داخل منازل، ویلاها و نیز لابی های برج های مسکونی و نیز هتل ها از سقف کشسان استفاده میکنند. 

سقف پوش و دیوارپوش کشسان 

همانطورکه در بالا گفته شد سقف پوش کشسان از نوعی پارچه ی با متریال نزدیک به pvc پی وی سی همانند دیوارپوش های pvc  ساخته خواهد شد با این تفاوت مهم که مواد سقف کاذب کشسان اساسا پی وی سی سخت نیست و متریال نزدیک به آن با کیفیت بسیار بالاتری است؛ به جهت اینکه برای نصب این محصول نصاب های شرکت آذران پلاستیک حتما باید از وسایل گرمایشی مخصوص خود استفاده کنند تا پارچه ها به حد کافی گرما داده و سپس اقدام به نصب مینمایند. بدین شکل که بعد از گرمایش دهی، پارچه ها کش یا حالت ارتجاعی به خود خواهد گرفت و بنابراین با استفاده از کاردک های مخصوص کار، پارچه ها را در داخل سازه ها قرار خواهند داد. 

از این نوع پارچه نیز در دیوار هم میتوانید استفاده کنید، همانطور که درسقف نصب می شود روی دیوار هم میتوانید در ابعاد نامحدود شما نصب و از نور پردازی منحصر به فر شرکت لذت ببرید، البته نصاب های شرکت آذران دکور تمامی این امکانات را همراه با نورپردازی در اختیار شما قرار میدهند، به طوریکه با یک ریموت کنترل با طرح های مختلف نوری با رشته های smd نورپردازی خارق العاده را در خدمت شما هستیم، همانند نورپردازی که در کشورهای حوزه ی خلیج فارس همانند کشورهای مثل دبی و عمان انجام میدهیم در داخل کشور و همین وطن های خوب هم خدمت رسانی خواهیم کرد. 

 

نصب دیوار و سقف پوش کشسان 

همانطور که در بالا خدمت شما سروران گرامی توضیح داده شد، در ابتدا بعد از بررسی پروژه و طراحی تیم طراحان ما با توجه به سلیقه شما، اکنون نیاز است که سازه های که به شکل ریل است؛ در کنارهای سقف این سازه ها نصب می شود، اکنون زیرسازی اماده است. سراغ زیرسازی همراه با نور پردازی میرویم، بستگی به میزان نوری که مشتری محترم در نظر دارد،‌ رشته های smd را نصب کرده و تست نهایی را در روی نورپردازی انجام خواهیم داد و سپس ‌اکنون سراغ پارچه های کشسان میرویم؛  اساسا وزنی در حدود نیم تا یک کیلو بستگی به ابعاد پروژه را دارند، اکنون نصاب های شرکت آذران دکور بالای نردبان رفته و پارچه های مخصوص کشسان را از فاصله ی یک تا دومتری با گرمایش بالا، گرم میکنند و نهایت اینکه زمانی که پارچه به حد گرمایش رسید توسط کاردک های مخصوص بر روی سازه های ریلی سوار می شوند.  

اکنون پروژه تمام شده و کشسان شرکت آذران دکور همراه با نورپردازی منحصر به فر در خدمت شما عزیزان است، همراه با تست های مکرر توسط تیم نصاب ها و همراه با گارانتی طلایی شرکت آذران پلاستیک، خدمتگزاری شما عزیزان را خواهیم کرد.