سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف کاذب چیست

سقف کاذب درمنزل همانقدر اهمیت دارد که‌در محیطهای اداری مااز آن‌به عنوان یک محصولی دکور استفاده میکنیم ، سقف کاذب زیبا محیط راگرم و زیبا جلوه خواهند داد. قبلا طاق را صرفا با یک نقاشی و گچ کردن به اتمام می رساند اما امروزه سلیقه‌ها تفاوت پیدا کرده است، کسی به‌سراغ نقاشی و گچ نمیرود ، ما برای شما هم نمونه های مختلفی رابه ارمغان خواهیم اورد و هم اینکه قیمت مناسبی دارد، شما می توانید بهترین را درطاق نصب کنید و استفاده نمایید. در واقع سقف کاذب را میتوانیم روی طاق اصلی نصب کنیم و یک بار بر روی طاق اصلی با وزن بسیار کم به این جهت که وزن سازه‌ها و تایلهای برروی قسمتهای طاق تقسیم بندی می‌شود و هیچ گونه بار اضافه رابر سازه اصلی ساختمان تحمیل نمیکند.

همیشه برای آذیین بندی و دکوراسیون سقف پوش متریال مختلفی را ما در شرکت اذران دکور به مشتری خود معرفی میکند ، اصلا مشکلی نیست‌که متراژ پروژه شماچقدر باشد کم باشد یازیاد و یااینکه محیط پروژه منزل باشد یامحیط اداری و کاری ،‌ همواره مارا به‌عنوان مشاور دکور خوددر کنار خودداشته باشید. ماهمیشه متریال درجه یک را خدمت شما ازدرب کارخانه عرضه خواهیم کرد. تصمیم گرفته‌ایم‌که خرید شمارا بی واسطه انجام دهیم و تمامی متریال مربوط به سقف کاذب همچون خود تایل و نیز سازه آن رابه صورت مستقیم در رنگ بندی مختلف به‌شما خوبان عرضه مستقیم داشته باشیم . بنابراین کیفیت درجه یک رابرای‌خود اولویت قرار داده‌ایم و نیز داشتن قیمت کاملا پایین باتوجه به‌بودجه ریالی شماخوبان به‌عنوان سروران شرکت را مد نظر خودداریم.

سقف کاذب در واقع تشکیل شده است از چندین متریال که در کنار هم قرار گیری آن باعث شکل گیری یک طاقبسیار ایده ال خواهد شد، در واقع سقفی که از طاق اصلی نزدیک به ده تا پانزده سانت پایین تر باشد تا بتوانیم فرایندهای مختلفی همچون، مخفی کردن تاسیسات ساختمان، لوله کشی آب و فاضلاب، همچنین برق کاری را میتوانیم در پشت این تایلهای بسیار زیبا مخفی کنیم. در واقع یک نوع عایق پوششی و از سمت دیگر به نوعی عایق صوتی هم هست، به این جهت که معطوف به قسمت خاصی نیست، هم در منازل و نیز در مراکز تجاری و خرید و از سمت دیگر در مراکز عمومی قابلیت نصب را دارد.

در واقع سقف کاذب تقسیم بندی می شوند به:

پانل پی وی سی در انواع و رنگ بندی گوناگون

تایل پی وی سی در انواع مختلف همچون ساده و روکش دار

تایل گچی در انواع مختلفی همچون (ساده، تخم مرغی و حصیری)

تایل اسمان مجازی در حدود 40 طرح و رنگ مختلف همراه با سازه کشی کشسان

سقف کاذب سی ان سی cnc که به صورت همراه با سازه کشی درجه یک از سازه های گالوانیزه سفید و طلایی

سقف کاذب دارای تنوع های مختلفی است، به هر پوششی که باعث شود طاق را آذیین بندی و آرایه های داخلی ساختمان را در داخل آن نصب کنیم، سقف پوش یا سقف کاذب گفته می شود، شما در منزل یا محیط اداری خود در حال حاضر یک سقفی دارید که بالا سر است، حالا نیاز است این طاق از شمایل تکراری خود خارج شود و به یک طاق زیبا تبدیل شود.

خوب در ابتدایی روش ما باید یک باری را به این طاق اضافه کنیم،‌ بنابراین در مرحله اول کارشناسان شرکت آذران پلاستیک،‌ طاق را از نظر استحکام سنجی خواهند کرد که ایا میتواند نیاز مشتری را بر طرف کند و ما میتوانیم سقف پوش به آن اضافه کنیم یا خیر خوب در اکثر پروژه‌ها این امکان وجود دارد اما در بعضی دیگر چنانچه که امکان پذیر نباشد حتما اقدام به استحکام آن خواهیم نمود.

 

خرید سقف کاذب

در این بخش در مورد خرید سقف کاذب با شما صحبت کنیم و در این مهم اشاره کنیم که تهیه کردن سقف کاذب به سهل ترین روش ممکن امکان پذیر است، در سایت شرکت اذران دکور به خوبی شما نمونه های مختلف را در حال مشاهده کردن هستید، ولی خوب باید به صورت حضوری هم این متریال دیده شود و در نهایت تصمیم گیری شود، کیفیت ها را در رتبه های بالایی قرار داده شده است، همه جنس ها در درجه اول قرار گرفته است و در هم چنین حضور تیم نصاب حرفه ای در این امر محقق می شود. کافی است که شما مشتری های محترم در تهران و نیز شهرستان های خوب کشورمان این متریال را مشاده کنید و بعد در خدمت باشیم. در روش های خرید خدمت شما دوستان اشاره می کنیم که دو بخش مجزا وحود دارد که شما تهیه کنید، در بخش اول این است که به صورت خرید انلاین داشته باشید، در هر پیام رسان هایی که روی تلفن همراه شما وجود دارد، تیم ما در خدمت شما است که با کیفیت ترین نوع جنس و نیز پر فروش ترین ها را به شما تقدیم کند، هم چنین در هر زمینه ای ویژگی ها و نیز معایب این امر را نیز خدمت شما شرح ادب می کنیم. روش های مختلفی در این سال ها برای خرید کردن شما وجود دارد، معمولا بیشتر مشتری ها به روی خرید انلاین گرایش دارند ولی عزیزانی هم هستند که در تهران و حومه هستند و با توجه به دسترسی بسیار خوب از طریق خیابان ها و اتوبان ها، به راحت ترین شکل به محیط شرکت می رسید و ما خدمتگزار شما باشیم.

اشاره کردیم در مورد خرید سقف کاذب، روش های حضوری هم امکان پذیر است برای دوستانی که در شهرستان های خوب کشورمان هم حضور دارند برای تهیه کردن این کالا به سراغ پیام رسان های داخلی یا خارجی خواهند رفت و با علم بر اینکه کاملا کاتالوگ های بسیار مناسبی از این متریال روی سایت اذران دکور وجود دارد شما قادر هستید که مدل های مختلف را نگاه کنید و در نهایت انتخاب خودتان را از بین این همه مدل داشته باشید، چرا که فیلم های قبل و بعد از نصب هم وجود دارد که با علم بر اینکه کیفیت را در نظر داریم، حتی اموزش نصب را نیز در این بستر خواهیم داشت. هم چنین برای شما این مهم فراهم است که به انبارها غرب و نیز جنوب غرب ما تشریف ببرید و به صورت حضور هم این متریال را نگاه کنید و در نهایت تصمیم سازی کنید که ایا این کالا برای شما مناسب است یا خیر. در این بخش هم انباردارها و نیز تیم فروشی از ما حضور دارند که کاملا متریال را خدمت شما دوستان گرامی معرفی کنند و تصمیم گیری نهایی را با شما داشته باشند و حتی می توانید که درب انبار نیز تسویه حساب انجام بدهید و اگر اتومبیل دارید این متریال را با خودتان حمل کنید. کافی است که فقط افتخار بدهید و از سقف کاذب آذران پلاستیک خرید خودتان را داشته باشید.

 

سقف کاذب پی وی سی pvc

اکنون نیاز است که کمی توضیحات بیشتری را خدمت شما در مورد سقف کاذب ارائه دهیم تا راهکار مناسب خرید را پیش پای شما عزیزان قرار دهیم. سقف های کاذب و تایل های 60 در 60 کاملا به صورت شکل هندسه ای مربعی است، این نوع سقف به جهت زیبایی و قیمت مناسب بسیار از سوی متشری های مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع سقف به وسیله پروفیل های آلومینیومی و یا گالوانیزه به رنگ های طلایی یا نقره ای و مسی به فروش میرسد. به صورت شبکه های 60 در 60 سانتیمتر به همدیگر متصل یا کلیک میشود و در نهایت تایل ها روی آن قرار خواهد گرفت

مهمترین بخش سقف های کاذب پی وی سی pvc داشتن زیرسازی مناسب است، بدین شکل که با یک زیرسازی میتوانیم عالیترین قسمت آن دسترسی هرچه سریعتر به سقف می باشد که احیانا برای لوله های تاسیسات و نیز شبکه کشی و کابل های برق دسترسی عالی خواهد داشت. چنانچه که این نوع تایل را با سقف های دیگر که در قسمت سقف پوش ها توضیح داده ایم ترکیب کنید یک ترکیب ایده ال را خواهید داشت.

در واقع سقف کاذب پی وی سی را شما می توانید در تمامی بخشها خریداری و نصب کنید و معطوف به مکان خاصی نیست، مثلا در مورد آسمان مجازی ما عرض میکنیم که معمولا برای سرویس بهداشتی و یا حمام، از سمت دیگر برای یک قسمت از اشپزخانه یا مطب پزشکی می توانید استفاده کنید اما در مورد پانل پی وی سی موضوع متفاوت است، تنها سقف کاذبی است که میتوانید هم روی دیوار و هم روی سقف نصب کنید در واقع همین نوع از محصول پی وی سی با داشتن طول شش متر و عرض بیست سانت است که هر بسته ی آن می تواند فضایی در حدود 12 متر مربع را پوشش دهد.

  

سقف کاذب ارزان

بخش دیگری که برای شما اهمیت دارد به قیمت های و بهای ریالی ارزان قیمت است، به این خاطر است که به سمت و سوی سقف کاذب ارزان خواهیم رفت و با توجه به مدل هایی که روی تار نمای وجود دارد به خوبی این محصولات را به شما تقدیم وظیفه می کنیم، اعتقاد داریم که در یک کفه ترازو هزینه جنس قرار دارد و در کف دیگر ترازو هزینه نصب قرار گرفته است، باید هر دو کفه یک سان و مساوی باشد، اگر تعادل این کفه بهم بریزد نهایت کار به خوبی انجام نمی شود. اجازه بدهید که این موضوع را گسترش بدهیم، شرح بدهیم که اکنون سقف های کاذب می توانید در سه جنبه های مختلف دسته بندی شود، از نوع بهای اقتصادی، بهای متوسط و نیز قیمت تمام شده لوکس دسته بندی شود، در این بخش که خدمت شما هستیم در مورد قیمت ارزان در حال صحبت کردن هستیم و کمی جلوتر هم در مورد سقف کاذب لوکس هم با شما عرض ادب می کنیم، همان طور که می دانید در سال های گذشته نوع پانل های پی وی سی و نیز نوع تایل های شصت در شصت به عنوان یک فضای بسیار خوبی در حوزه دکور وجود داشته است، اما در این امر در این سال ها هم فروش خودش را همین چند مدل نمایش داده است، مخصوص برای محیط هایی که اداری هستند و یا برای سرویس بهداشتی و حمام، تمام افراد به دنبال یک محصول و یا به زبان دیگری سقف کاذب ارزان هستند، خوب بیشتر در مورد آن در قسمت بعدی شرح می دهیم.

چه طور می توانید خرید سقف کاذب ارزان را داشته باشید، به این طریق است که قرار است در گام اول چه بخشی را ما دکور کنیم، چرا که بیش از 70 درصد از پروژه هایی که در مورد سقف کاذب است حتما در مورد نصب هم با ما و دپارتمان نصب اذران دکور صحبت می شود، خوب یک کار خوب این است که شما در نظر بگیرید که فیلم و ابعاد از محیط پروژه ارسال کنید، یک مثال اشاره کنیم که به خوبی درک موضوع رخ بدهد، به این معنی که قرار است ما یک سوله ی عظیمی را مزین به المان های دکوری کنیم، خوب در قدم اول این که قرار است که چند متر مربع باشد، هم چنین از چه کالایی برای پوشش دهی این محیط قرار است که بهره گیری شود و در نهایت تصمیم گیری کنیم که ایا این کالا در در مدت زمان خوبی هم روی فضا قرار خواهد گرفت یا خیر، به این خاطر با کارفرمای محترم صحبت میکنیم؛ که قرار است که سازه کشی کنیم و همراه با تایل های 60*60 به شما تقدیم وظیفه شود، یا اینکه پانل های پی وی سی در نوع خودش اکنون هم به عنوان یک سقف کاذب ارزان قیمت به شما تقدیم میشود، هم چنین اگر یک محیط کوچک باشد در نوع خودش اسمان مجازی توانسته است که کار را به زیباترین شکل جلو ببرد، بنابراین یک نتیجه گیری کنیم که هر چقدر متراژ پروژه وسیع تر باشد نوع جنس هم تغییر می کند، کیفیت ها هر کدام هم متفاوت است ولی خوب در محیط های کوچک اشاره کنیم هر چقدر که جنس لوکس تر باشد طول عمر بالاتری را نیز در پی دارد. در بخش های دیگری در مورد سقف کاذب در تهران و شهرستان اشاره کنیم.