سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استون شیت

استون شیت با بهترین کیفیت بازار قیمت استون شیت – آذران پلاستیک

استفاده کردن از انواع سنگ در دکوراسیون داخلی در فضاهایی مانند ادارات، نمایشگاه ها، سالن های سینما، کنفرانس و یا منازل با توجه به نمای لوکسی که به فضا می ‌دهد همیشه پر طرفدار بوده است. اما استفاده از سنگ طبیعی در کنار تمامی زیبایی ها و خاصی که دارا می باشد دارای معایبی هستند.

مثلاً مراحل نصب سنگ بسیار سخت است و با شلوغ کاری بسیار زیادی انجام می شود. سنگها وزن بسیار سنگینی دارند. که ممکن است با توجه به زلزله و یا دیگر موارد مقداری خطرناک باشد بنابراین بهترین گزینه برای استفاده به جای سنگ می تواند دیوار پوش هایی باشد که دارای طرح سنگ هستند استون شیت یکی از بهترین دیوارپوش هایی است که نزدیک ترین و طبیعی ترین شکل ظاهری را به انواع سنگ دارد و برای تهیه آن نیازمند بودجه کمتری خواهید بود.

استون شیت چیست؟

استون شیت نوعی ورق سنگ مصنوعی است که از ترکیب پی وی سی و پودر سنگ ساخته می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و نم دارد و قابلیت شستشو را نیز دارا میباشد. شما میتوانید از این ورقه ها در مکان های مختلفی مانند فضاهای بین کابینت، سرویس بهداشتی، حمام، ساختمان، ستونها و دیگر مکان‌ها استفاده نمایید. این ورقه ها جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ ها هستند که دارای ضخامت کمتری هستند و همچنین بار تخریبی آنها بسیار کم می‌ باشد به راحتی نصب می شوند و کثیف کاری و دردسرهای چسباندن سنگ را نیز ندارند.

مزایای استفاده از استون شیت چیست؟

استون شیت یکی از انواع دیوارپوش ها می باشد که خاصیت ضد نم و رطوبت دارد، آنتی باکتریال است و بیشتر در بیمارستانها و یا در فضای مهد کودک ها استفاده می شود هیچ جرم و میکروبی روی آن نمی ماند و شما می توانید به صورت کامل رفع نیاز شستشو دهید و نظافت نماید شما می توانید هر نوع مواد شوینده و ضدعفونی کننده را برای آن استفاده کنید شما همچنین می توانید از استون شیت در فضاهای گرم یا در آشپزخانه استفاده نمایید زیرا در برابر حرارت فرم خود را از دست نمی دهد و در صورت اشتعال خود به خود خاموش می شود و شعله ور نمی شود.

همچنین استون شیت خاصیت ضد ضربه، ضد خش دارد بسیار محکم و مقاوم است و شما می توانید از آن در فضاهای پر تردد عمومی مانند سینما، پاساژ ها، راه پله ها استفاده کنیم و نصب آن بسیار راحت است و با استفاده از چسب های مخصوص و یا میخ های بادی ریز به لایه زیرین خود روی دیوار می چسبد دارای ابزارهای سنگی متناسب با روکش های خود می باشد که به راحتی می توانید آن را در انواع فروشگاه ها به صورت حضوری و یا انلاین خریداری کنید.

استفاده از استون شیت در دکوراسیون داخلی

شما می توانید به راحتی و بر اساس سلیقه خود انواع طرح های استون شیت و یا سنگ مصنوعی را در فضاهایی مانند لابی، راهرو، پارکینگ و فضاهای داخلی در انواع ادارات و یا دیگر فضاها استفاده نمایید. همچنین می توانید از استون شیت به عنوان فضای بین کابینتی در آشپزخانه و همچنین سنگ روشویی در حمام و سرویس‌های بهداشتی نیز استفاده نمایید.

کاربردهای دیگری که استون شیت دارد این است که قابلیت استفاده به عنوان سقف کاذب و یا کفپوش را دارا می باشد. استون شیت ها دارای ظاهر براق هستند و بسیار متراکم اند و ضخامت آن ها نیز کم می باشد. این دیوارپوش ها به هیچ عنوان درزی ندارند و یکپارچه هستند شما می توانید آنها را به صورت تایلی خریداری نمایید همچنین این محصولات قابلیت استفاده روی درب را نیز دارا می باشند.

استون شیت ها دوستدار محیط زیست هستند.

اگر از انواع سنگ برای تزیینات دکوراسیون داخلی خود استفاده نمایید جدای از اینکه باید هزینه بسیار زیادی را برای آن پرداخت کنید باید گفت که شما تقریباً به محیط زیست نیز خسارت میزنید به خاطر اینکه شکل گیری و پدید آمدن یک قطعه سنگ در دل طبیعت میلیونها سال طول می کشد تا زمانی که شما متوجه این عدد می شوید اهمیت و ارزش سنگ طبیعی برای شما نمایان تر خواهد شد.

منابع دیگری مانند نفت، گاز، درخت، آب نیز در راس توجه ما قرار دارند که تولید مجدد آنها نیز مانند سنگ بسیار طولانی می باشد. سنگ ها جزو منابع طبیعی هستند که پایان پذیرند زیرا روند شکل گیری مجدد آنها بسیار طولانی است و استخراج بی رویه آنها می تواند باعث آسیب زدن به محیط زیست و همچنین اسیب به نسل بعدی  می شود اما استفاده از استون شیت مانع این اتفاقات می شود زیرا آنها ورق هایی هستند از جنس پی وی سی و پودر سنگ که در آنها سنگ بسیار کم به کار رفته است و همین امر باعث جلوگیری از آسیب به محیط زیست می شود.

 

نصب استون شیت

بسیار از مشتریان بعد از خرید استون شیت در ابتدا تصمیم می گیرند که خود با توجه به راحتی نصب،  اقدام به نصب استون شیت ها نمایند اما زمانی که ورق ها دستتان میرسد شاهد این خواهید بود که طرح‌های متفاوتی بر روی این ورق ها وجود دارد و نصب آنها تنها کار نصابان حرفه ‌ای است که بتوانند این طرح‌ ها را به صورت طبیعی کنار یکدیگر قرار دهند و کار نصب استون شیت را انجام دهند با این که نسبت آنها تنها نیاز به برش و چسب دارد اما باید به این نکته توجه کنید که برای آن که شکل طبیعی سنگ های روی استون شیت حفظ شود حتماً باید از نصابان برای این کار کمک بگیرید.

تفاوت استون شیت و کاشی

در سال‌ های قبل و قبل از باب شدن استفاده از دیوارپوش های استون شیت و ماربل شیت بسیار مرسوم بود  که از انواع کاشی ها برای تزیین فضای داخلی و دکوراسیون ها در آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده شود. درست است که کاشی ها نیز قیمت کمتری نسبت به سنگ های طبیعی داشتند اما با گذر زمان و با توجه به اینکه لعاب کاشی با مرور زمان از بین می‌ رفت و یا آنها با توجه به فشار زیاد شکسته می ‌شدند باعث شد که طراحان به فکر استفاده از دیوارپوش هایی از جنس سنگهای مصنوعی به نام استون شیت بیفتد.

این مواد و متریال جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی ها می باشند زیرا درز های موجود در کاشی ها را ندارد که باعث می شود میکرو با جرم در آنها جمع نشود همچنین ضخامت آنها نسبت به کاشی ها بسیار کمتر میباشد و وزن کم آن ها باعث می شود تا ساختمان وزن بیشتری را تحمل نکند.

قیمت استون شیت

مطمئنا قیمت استون شیت در زمان خرید با توجه به سرمایه شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد قیمت و هزینه استون شیت می تواند با توجه به متراژ، کیفیت، ضخامت، برند و فروشگاه مورد نظر دارای قیمت های متفاوتی باشد. بنابراین قبل از آن که اقدام به خرید استون شیت نمایید توصیه می کنیم حتما با شماره هایی که بر روی سایت المان پلاست قرار دارد تماس بگیرید تا با قیمت آن و همچنین موجودی آن مطلع شوید.