سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آجر دکوراتیو

آجر دکوراتیو یا آجر نمای داخلی از انواع آجر های نسوز است که برای نمای داخلی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. آجر های دکوراتیو مطابق با الگو ها و طرح آجر های قدیمی ساخته می شوند و در تزئینات داخلی نقش مهمی دارند. از آجر دکوراتیو داخلی برای تزئین مکان های عمومی نیز استفاده می شود. ترکیبات آجر نسوز دکوراتیو شامل ترکیب سیمان و مواد سبک مانند پوکه صنعتی و مواد معدنی و رنگ های اکسید آهن و کروم و چند نوع مواد پلیمری دیگر می باشد. از ویژگی های آجر دکوراتیو داخلی می توان به تنوع و فراوانی آن در رنگ و طرح و مدل اشاره نمود. از مزیت های اصلی آجر نما داخلی تنوع بالای رنگی آن ها است اما این ویژگی در مورد آجر های نمای بیرون ساختمان وجود ندارد.(آذران پلاستیک)

استفاده از آجر نمای داخلی این روزها به شدت محبوب شده است و طرفداران زیادی دارد. استفاده از آجر در دکوراسیون داخلی حس و حال متفاوتی به خانه های مسکونی می بخشد. در حال حاضر استفاده از آجر نمای داخلی در محیط های مسکونی ، کافی شاپ ها، ویترین مغازه ها و فضاهای تجاری رایج می باشد. برای خرید آجر دکوراتیو می توانید به صورت اینترنتی و از طریق سایت عمران مدرن اقدام کنید.

 

قیمت آجر نمای داخلی

لیست قیمت آجر دکوراتیو داخلی به صورت خطی محاسبه می شود و بر اساس نوع آجر نمای داخلی و رنگ آن تغییر می کند. هم چنین خرید اینترنتی آجر دکوراتیو یکی دیگر از راه های تهیه این نوع آجر نما داخل منزل است که راه ساده تری بوده و آجر ها دم منزل به شما تحویل داده می شوند. در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه های حمل و نقل تا محل را نیز خودتان باید پرداخت کنید. مواد اصلی در ساخت آجر دکوراتیو مواد پلیمری و نانو است که یک سری پوشش های رنگی و غیر رنگی نیز در ساخت آن ها استفاده می شود. برای استعلام قیمت آجر نمای داخلی یا قیمت آجر نسوز نما داخلی می توانید با عمران مدرن تماس بگیرید. 

 

نوعی از آجر دکوراتیو با نام آجر نسوز نما داخلی شناخته می شود که به علت نسوز بودن می تواند از قیمت بالاتری برخوردار باشد. قیمت آجر نسوز نما داخلی به علت مواد اولیه و روش تولید آن در مواردی بیشتر از نوع معمولی است. اجر دکوراتیو خرید آسان و به صرفه ای داشته و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی جلوه ای نو و جذاب به محیط منزل شما می بخشد.

  

لیست قیمت آجر دکوراسیون داخلی

برای بررسی بهتر قیمت ها و انتخاب درست و مناسب نوع آجر دکوراتیو مورد نظرتان، باید با فاکتور های موثر بر برآورد لیست قیمت آجر نسوز دکوراتیو یا آجر نما داخلی آشنایی داشته باشید. در ادامه این عوامل به صورت مختصر مورد بررسی قرار گرفته اند.

  • مواد اولیه : مرغوبیت و نوع خاک، میزان فلزات موجود در خاک، ناخالصی ها و منطقه ای که خاک از آن برداشت شده، همگی بر قیمت آجر دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارند.
  • نوع طراحی آجر نمای داخلی : هر کدام از انواع آجر دکوراتیو که در ادامه بررسی شده اند، تحت شرایط خاصی تولید و طراحی می شوند و این موارد در تعیین قیمت آجر نسوز نما داخلی موثر خواهد بود.
  • مقاومت آجر دکوراتیو : یکی دیگر از عوامل مقاومت آجر در برابر ضربه، سایش، خوردگی و ... است که با توجه به نوع کاربرد آن ها تغییر می کند و در تعیین قیمت آجر های دکوراتیو نیز موثر است.

انواع آجر در دکوراسیون داخلی

آجر های دکوراتیو با توجه به کاربرد هایی که دارند، در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده و به فروش می رسند. تنوع رنگی آجر دکوراتیو از بقیه انواع آجر نما بیشتر بوده و دست طراحان و مجریان در انتخاب انواع رنگ ها در راستای همخوانی با دکوراسیون داخلی باز است. مناسب بودن قیمت آجر نمای داخلی و سادگی نصب آن ها این محصول را به یکی از پرطرفدار ترین محصولات ترئینی دیوار داخلی تبدیل کرده است. در ادامه با انواع آجر نما داخلی و فضاهای مناسب برای استفاده از آن ها آشنا خواهید شد.(آذران پلاستیک)

 

آجر نمای داخلی سفید

نوع متداول آجر نما برای دکوراسیون داخلی ، آجر دکوراتیو سفید است که رنگ خالص و خام آن این محصول را برای استفاده به روی هر دیواری مناسب می سازد. اما بیشترین استفاده از آجر مصنوعی دکوراتیو سفید یا آجر دکوراسیون داخلی سفید ، دیوار پش تلویزیون می باشد. در کنار دیوار دکوراتیو داخلی سفید می توان از انواع المان های دیگر نیز استفاده کرد و نگران شلوغ شدن فضا نبود. ساختار و جنس آجر نسوز دکوراتیو سفید به گونه ای است که به راحتی می توان به روی آن دریل کاری کرد و آویز های تزئینی یا ال سی دی را روی آن نصب نمود.

 

آجر دکوراتیو قهوه ای

از دیگر انواع آجر نمای دکوراتیو می توان به نوع قهوه ای و طیف رنگ های تیره آن اشاره کرد. این رنگ بر خلاف سفید شاید با تمام اجزای دکوراسیون همخوانی نداشته باشد و استفاده از آن محدودیت های خاص خود را داشته باشد. از رنگ های تیره آجر دکوراتیو مانند قهوه ای و مشکی می توان برای نمای دیوار های خالی و بدون تزئینات استفاده نمود. همچنین این دیوار ها تا حد امکان بعد از نصب آجر نما دکوراتیو بهتر است هیچ گونه آویز یا دکوری نداشته و به صورت کاملا ساده باشند تا فضا را بی نظم و شلوغ نکنند. 

 

آجر نما داخلی منعطف

از اسم این دسته از انواع آجر دکوراتیو مشخص است که چه ویژگی بارزی دارند. برای نصب این نوع آجر نسوز دکوراتیو ، ابتدا باید به آن ها گرما داده تا منعطف شوند سپس می توان برای دیوارهایی با طرح های پیچیده و خاص از آن ها استفاده نمود. 

 

کاربرد آجر های دکوراتیو

آجر دکوراتیو به جهت مصارف گوناگونی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. طرح آجر دکوراتیو داخلی بستگی به نوع کاربرد آن دارد، به همین منظور در ادامه با انواع روش های استفاده از آجر دکوراتیو داخلی آشنا خواهید شد.

 

آجر نما برای دکوراسیون داخلی 

آجر نمای دکوراتیو در رنگ ها و طرح های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند پاسخگوی سلایق و سبک های مختلف باشد. باید توجه داشت که آجر مورد استفاده متناسب با سبک دکوراسیون داخلی باشد. از پرکاربردترین رنگ های مورد استفاده آجر دکوراتیو ، دو رنگ سفید و قهوه ای است. می توان بخشی از دیوار خانه را با آجر دکوراتیو داخلی نما تزئین کرد و یا اینکه تمام دیوار را با آن پوشاند. آجر نمای داخلی قابل استفاده در بخش های مختلف ساختمان همچون دیوارهای ورودی، فضای آشپزخانه، ستون و … می باشد.